28 Mart 2013 Perşembe

Keçe İğnelik ve Anahtarlık




Bu ara pek bişey yapamasamda yinede boş durmamaya çalışıyorum :) En son yaptığım ayraçlar cidden çok beğenildi buda hoşuma gitti :)

Şimdide Kalpli anahtarlık bir arkadaşıma yaptım birde iğnelik buda başka bir arkadaşıma :) Bakalım beğenecekmisiniz sizde.


Anahtarlığım bu şekil basit ama hoşuma gitti kırmızı ip bulamayınca siyahla dikmek zorunda kaldım :( 



Kırmızı kurdeleyi kardeşimden çarptım :) kullanmaya kıyamıyorum çünkü çok az alabildim :) 


Ve bu da kelebekli iğneliğimiz kıvrımlı olduğundan biraz zor oldu ama benm hoşuma gitti :) 


Kırmızı beyaz uyumunu seviyorum :) 


Vede kırmızı sarıyıda :) (Cimbom ) 


Ay inanmıyorum valla bilerek olmadı bu tesadüf :p buda kırmızı sarı olmuş bu cicide mandal buzdolabı magneti boyamasını önceden yapmıştım boyaması çok zor uğraştırıyo :( artık kurdeleli yapıyorum genelde.


Ahşabistan sayfamı görmeyenler lütfen buyrun :) 



Ve bunlar işte bukadar :) 

8 yorum:

  1. Hepsi çok güzel ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  2. bencede hepsi çok güzel olmuş ellerine sağlık:)))senin için bisürü eva ayırdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim öznur ablacm evamı dedin harika :) uzun zamandr evada yapmıodum iyi oldu :)

      Sil
  3. kırmızı beyaz uyumu daha güzel..
    malum samsunspor :))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş canımmm :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel ve sevimli olmuşlar.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil