7 Mart 2013 Perşembe

Bu ara yaptıklarım...



Bu aralar yaptıklarıma bir göz atalım ufacıklar ama şirincikler :) 


Buda daha doğmamış bir bebişe broş olarak yapıldı kıyafetlerine cici cici takar annesi :) 


Buda penguenli telefon kılıfı çok cici birine gitti kendisi :) umarım telefonu olmuştur içine :) 



Ve buda 10*15 boyutunda buzdolabı magneti resimlerini koyacak arkadaşlarım :) 


Kendimede yapıcam inş. en kısa zamanda çok beğendim :) 




Buda anahtarlık :) Kenarlarındaki detayı seviyorum artık herşeyde kullanır oldıum :) 


ve buda iğnelik :) beğenerek yaptım çok cici oldu bir kendime yapamadım hala :) artık çeyizime yapıp kaldırmam gerek :) 


Bu renge bayılıyorum o yüzden herşey bu renk oldu umarım gönderdiğim kişi de seviyordur bu rengi :) 


Bunlarda kuşlu duvar süsüm :) nasıl olmuş arkadaşlar :) 


duvardaki halide bu :)



Ve buda yapmış olduğum ayraç bu boyutlu boncuk boyayı çok sevdim artık keçelerdede kullanır oldum :) Teşekkürler beni dinlediğiniz için sabırla. 

5 yorum:

  1. Beğendi, beğendi hem de çok beğendi :)
    Benim de fotoğraflar hazır ama önce sen gör istiyorum, sonra paylaşıcam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede süpriz olsun zaten bugun gelir galiba :) ayyy heyecanla bekliyorum hediyelerini güle güle kullan kelebeğim :)

      Sil
  2. ellerine sağlık.
    özellikle magnet olanı çok begendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler evt magnet olan çok cici oldu bende yapmak istiyorum kendime :)

      Sil
  3. Birgülcüm yine çok cici şeyler yapmışsın. Hepsi birbirinden güzel . Ayrıca boyutlu boncuk boyasını bende çok sık kullanıyorum. Ahşap, cam boyamalarda Harika birşey değil mi :) emeğine sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil