22 Mayıs 2012 Salı

Anneler Günü Hediyem :)





Biliyorum biraz geç kaldım eklemek için ama hep pcden resimleri almayı unutuyorum :)) Bunu anneme anneler gününde hediye ettim bu peçeteyi çok beğenmişti bende ona özel bir kutu yaptım :) kutu küçük çünkü peçetem azdı yetmezdi :((


Resimleri özenle çektim sanki gün geçtikçe resim çekmeyide öğreniyomuyum ne :)) sağ olsun bu resim çekerken süsleme fikrini hep hobi vaktinden öğrendim :)) 


şimdi sizi fotolarla baş başa bırakıyorum :)) İyi seyirler :)) 






















İşte böyle daha güzel kutular hazırlıyorum :) Beni izlemeye devam kızlar :)) 

22 yorum:

  1. Güzel günlerde kullansın anneniz eminim içini en güzel hatıralarla doldurucaktır.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım annende iyi günlerde kullansın:)

    YanıtlaSil
  3. Eminim annen çok beğenmiştir. :)

    Güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde nasıl beğendi duygulandı da :) içindede magnet yerleştirdim keçeden çok daha ii oldu :)

      Sil
  4. kutu harika olmuş içine isim de yazmışsın süper olmuş..iyi günlerde kullansın annen inşallah.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım evet yazılı yaptım ki kimseye vermesin :P

      Sil
  5. Ne kadar güzel olmuş. Güle güle kullansın annen:)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş canım annen güzel günlerde kullansın inşallah:))

    YanıtlaSil
  7. El emeği ne güzel bir hediye..
    Çok güzel bir hediyeymiş canım.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede el emeği olan herşey benm gözümde değerlidir. :)

      Sil
  8. ayyy canım benim bu çok güzel olmuş...
    çoook şeker...
    ellerine emeklerine sağlık...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Mavisine bayıldım. Çok güzel olmuş gerçekten
    Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. çok şık...
    ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  11. çiçekli çiçekli çok güzel olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil