24 Mayıs 2012 Perşembe

Yasaklı Sevdam Düet



YasakLı SevdaM

Avuçlarımda benliğimi tarif eden duygular var
tarifsizim hiç kimsenin anlatamayacağı kadar
kendimde kayboluyorum
bir masalın ön sözünde geçiyorum 
aşkın körpe hali dikiliyor karşıma
ürküyorum 
firari gecelerin korkağı oluyor yüreğim


masal başladı hadi gir cümlelerime
sobele saklanan tüm kelimelerimi
seni anlatan imlası bozuk kelimlerin alnından vur
gecenin siyahını çal yüzüme
şah damarlarımı parçala buz tutsun bedenim
içime sığmadığım içimden al beni
yağmala seni sevmelerimi
gözlerime gitmelerinin ihanetini düşür
sürçen dilimdeki söyleyemediklerimi söyle
dudaklarıma sığdır sende aldanmış olduğum kelimeleri

ihanetinin uçurumundayım
kendime düşüyorum isimi bilmediğim bir şehirde
ayak izlerin dolu bir yol var
tabeladaki ok işareti üzeri çarpılı girilmez diyor
yasaklısın ihanetin kırmızı ışıkta transit geçişlere maruz kalmış
yasaklısın kendimce kurdugum düşlerde


gitmelerine şiir yazdıran kadın
kutla kendini bugün senin dogum günün
ölüm karıştı gerçeğe
yalan karıştı gerçeğe
aldanışlarımın içine sığdır söyleyemediğin yalanlarını
yüreğime göm tüm ihanetini
gözlerim seyre dalsın en mutlu gününü
canım ’o’ eski halini istiyor
aşk mı ihanet mi sence 
adını sen koy sam yelinin vurdugu yüreğime

olmaması gereken o kadar çok şey olduki daima
aynı evde iki insan ikisi birbirinden yabancı
farklı odaların ayrı yönlerine bakan penceresinde sabahlardık
ayazdı ihanetin titrerdim 
cansız bir bedenin soluk benzinde yaşatmaya çalışırken seni
şimdi şah damarı kopmuş senden düşüyorum
içimde ki ayaz bile senden daha keskin


vazgeçmeliyim senden 


sindiremiyorum artık seni her cümlem sende kalıyor
senli zamana asıyorum elimde olmadan kendimi
boğuluyorum 
nefessiz kalıyorum şarkılarımızda
söyleyemiyorum 
ihanetinin ilmeği sarıyor yalanlarınla tüm benliğimi
vurda bitsin bu sancı daha kaç acıya kabadayı edeceksin beni 

sen olmaması gereken ama daima var olan,bir kirli düşsün pak yüreğimde 

oysa benim sana olan sevdam 
aynı evde aynı pencerede sabahlamaktı
gün ışığıyla ölecek kelebeklerin yaşamı kadar değerli
sabaha karşı öten bir serçenin gözyaşı kadar asildi
en temiz saflıgımla yaşıyordum seni
kimse bilmedi anlatmadım aldatmadım

şimdi infilak olan bir yüreğin enkazında kim tanıyacak beni
infazının berati askıya alınmış 
dar ağacındaki ihanetin can çekişmekte
tüm soluklar kesildi soluk renk’e benzeyen bir kadın 
siyahlar kadar kara
hiçbir temizliği yok benliğime sığan duyguların
alkışla ey kadın kendini yalanlarınla asıyorum kendimi
haykırışlarım yetersiz kalsada
kalemi kırılan bir ömrün mürekkebine soruluyorum
hak ettim 
infazımın berati düşlerimin kötürüm olması nedeniyle zaman aşımına ugradı
kabul et sevgili
yoksun bittik



yalnızlık abidesi

15.07.2010 ---06:54


4 yorum:

  1. hayırlı kandiller canım...
    dualarımızın kabul olması dileğiyle...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ♥♥♥ hayirli kandiller :) ♥♥♥

    Senin siirlerine bitiyoruuummm yuregine kalemine saglik canim benim
    yenilerde ekleniyor ne guzeeeeel onun cd'sinide isterim ona gore :p
    opuyorum seni canimmm benim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyy kuzum seni seviyorum :)) saol bitanem :) tabiki yollarım :)

      Sil