30 Mayıs 2012 Çarşamba

Bugün Kelebeğimin Doğum Günüsü :)





Bugün Kelebeğimin doğum günü :) (Kelebek Misali ) 


Onunla bilmiyorum ama bir yerde kesişen bir noktamız var ne olduğunu bende henüz çözemedim:)  şiiri sevmemiz belki de 

Kelebeğim bundan bir ay kadar önce (burada) bana bir kargo gönderdi o kadar güzeldiki içindekiler :)  çok sevinmiştim çok mutlu olmuştum bugün de onun doğum günü ve ben onu mutlu etmek istiyorum daha gönderemedim ama resimlerini burdan göstermek istiyorum duy kelebeğim bunlar senin için :)  görünce artık büyük bir çığlık atarsın:) 





Kityye duyduğu hayranlığı bildiğim için kutunun içindeki herşey kitty olsun istedim :) İşte bir ahşap kutu :) Anahtarlık daha öncede yayınlamıştım .) Kitap ayraçı Buzdolabı magneti cüzdan ve En sonda Telefon kılıfı özellikle bunu görünce çok sevinecek çünkü yeni telefonu için yaptım :) umarım kendisi de beğenir :) ahşap kutuda bir anda aklıma geldi böyle bişey yaptım nasıl olmuş sizce :)) dekupaj ile yaptım daha sonra daha ayrıntılı anlatırım inş. :) 




İşte böyle bir hediye kutusu Kelebeğimi bekliyor umarım hemen gelirsin kelebeğim uyan hadi gelll yaaaaa :) naz yapma iyiki doğdun iyiki varsın iyiki yanımdasın :) Seni seviyorum :) 


20 yorum:

  1. bayıldım yaptıklarına ellerine sağlık çok çok güzel olmuş hepsi..çığlık atılcak kadar güzeller gerçekten:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)) evet en son puantiyeli kutuyu yaptm ama ilk kez böyle tatlı bi kutu yaptım ya dekupaj kağıdı çıkarmıştım o tonlarda yakalamak istedim böyle oldu altınada ben puantiye devam ettim :)

      Sil
  2. bende keçeye merak sardım kittyler çok güzel olmuş benimde bir arkadasımın kızı çok seviyor bende ona yapmayı dusunuyorum keçeden eminim oda bayılır böyle güzel şeylere..kim sevmezki böyle şirin şeyleri değilmi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstersen sana kalıpda gönderirim o şekil çıkarır yaparsın inş. :)) zaten tel kılıfını telefonun ölçüsüne göre kestim işte:S öyle :)

      Sil
    2. teşekkür ederim birgülcüm :))diğer yaptıklarına bakıyorum şuan çok zevkli ve çok beceriklisin ne yaptıysan çok güzel olmuş canım..

      Sil
  3. HEpsi de çok güzel olmuş ellerine sağlık. Sahibesi de güle güle mutlulukla kullansın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanır inş.daha kargolayamadım :))

      Sil
  4. bende tweetyi severim doğum günüm de yaklaştı dermişim:)))harika hediyeler canım ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy twetyli bişi yapmayı düşünüyorum ama becerebilcem mi bilmiyorum :S denemedm hiç benmde doğgm günüm yaklaşıooo :D

      Sil
    2. hangimizinki önce acaba:))tweetyi yaparsan ve güzel olursa kalıplarını mutlaka istiyorum:))

      Sil
    3. tabiki :)) ayy heyecanlandım şimdi bugüğn yapsam mı acaba :))

      Sil
  5. ellerine sağlık heps birden ye beni diye bağırıyor:) valla benim için kitty =kelebek misali oldu sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmacım aynen eskiden kityy i pek bilmezken kelebekim sayesinde ben bile sevdim :D

      Sil
  6. Ne kadar ince düşüncelisin Birgül'cüm. :)

    Hepsi birbirinden güzel olmuş, çok beğendim, eminim çok mutlu olacaktır.

    Doğum günü kutlu olsun, :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hobi Vakti :)) Ahşap Kutum nasıl olmuş fark ettin mi nasıl yaptığımı :) Dekupaj çıkardım kityli pembe beyaz puantiyeliydi devamınıda ben aynı şekil yaptım :) tonu yakalamışmıyım bilmiyorum :)

      Sil
  7. hediyelerin hepsi çok güzel görünüyorlar ellerine sağlık canım ,harika bir doğumgünü hediyesi olmuş sahibi güle güle kullansın....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler meral hocam evet pembe pembe insanı çekiyor kendine :)

      Sil
  8. Birgulum canimm <3 ne diyecegimi bilemiyorum kelimeler inan yetersiz kalir ..
    Dun sabah bunlari gordugumde okadar duygulandim ki inanmiyorum bunlarin hepsi benimmi dedim hatta :D Birkez daha cook coook tesekkur ederim canim becim benim <3 Rabbim sana kalbinin gununu gostersin insallah, cook cooo mutlu olasin insallah bizlerde sahit tabiki :D

    Dogum gunumu kutlayan herkese cok tesekkur ediyorum :)

    opuyorum sizi
    birguul seviyorum seni <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyormusun bu duaların bana ilaç gibi geliyo bu yüzden böyle ayaktayım dualarınız sayesinde bunları sen çoktan hak ettin hepsini güzel günlerde kullanman dileği ile canım iyiki varsın diyorum yine :)

      Sil