29 Nisan 2012 Pazar

Pazar Akşamından Merhaba !



İçim ne kadar sıkkın olursa olsun ben bu işlerle uğraşmayı seviyorum neden bu kadar hayata karamsar bakıyorum hala bilemiyorum ... Bugün çok güzel şeyler yaptım keçe ve ahşap boyama :) bakalım beğenecek misiniz :))


Resimler yakından şöyle :) 



Ben bu dişi ilk Tiryaki hobi den görmüştüm öyle hoşuma gitti ki kendime ve arkadaşlarıma hediye olarak yaptım :) 

ve sonra netten araştırdım kalıplar filan bir kaç tane kuş ve ayıcık kalıbı buldum ve yapmaya karar verdim bakalım beğenecekmisiniz :)



Bu minik kuşum :)



İşte bu da minik ayıcığım :)




12 yorum:

  1. Hepsi çok tatlı.Minik kuşa bayıldım.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Annem de çok beğendi anneler gününde ona da bu magnetlerden yapayım en iyisi :)

      Sil
    2. Bence de.El emeği hediyelerin yerini hiçbir şey tutamaz.

      Sil
  2. hayata neden karamsar bakiyorummmmmm
    demisin,cok sasirdim
    ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blmem ki demişim işte cihan ablacım ya :s

      Sil
  3. çok cici olmuşlar ellerine sağlık kim üzdü seni öyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy acımasız hayat üzüyo bazen :( Çok saol Öznur abla bak bu kalıbı yeni çıkardım ayıcığı sana bir ara yollim :) bunlarıda evru kaptı yaa :))

      Sil
  4. neyse bir ara dertleşelim seninle belki biraz avutabilirim :))

    YanıtlaSil
  5. ellerine saglik cok guzel olmuslar yine ;)
    Boylesine guzel seyler yapan birine karamsar olmak yakismiyor bilesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Canım beğenmen mutlu etti bende inş. o karamsarlığı atarım inş. dualarını eksik etme :)

      Sil
  6. o diş ne tatlı öyle :) ellerine sağlık canım hep mutlu ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) evet bende çok beğendim ve yaptım sonunda sizde hep mutlu olun inş. :)

      Sil