2 Nisan 2012 Pazartesi

Cumartesi Öznurun Dünyası İle Buluşma Postu :)


Blog dünyasına iiki gelmişim diyorum şimdi. Uzun zamandır takip ettiğim bir blog vardı ilide benimle aynı olduğundan dolayı mutlaka görüşmeliyim diyordum kendi kendime :) çünkü hiç burda olan yok malesef :)) Ve telden görüşmeye başladık cumartesi biraz erken çıktığımdan dolayı karar verdik cumartessi buluşacaktık ve buluştuk :) çok güzel keçelerden bişiler yapıo örgü deseniz var kensinde çok hamarat onu söylim




Böyle tatlı bi insanla karşılaşacağımı düşünmüyordum doğrusu şaşırdım :) patronumla bile tanıdık çıktılar sohbet koyuydu anlicağınız :)


Bloğunu gezmek isteyenler lütfen Tık tık yapın buraya :))


http://znurundunyasi.blogspot.com/


Sonra magnet yapmıştı onları çok beğenmiştim baktım bana da getirmiş o magnetlerdn çok mutlu oldum anlatamam :) işte örgü magnetlerim çeyizime kaldırcam yine :)





Çok tatlılar dimi:) ben bunları çok seviyorum yaaa :) 


Ve çaylarımızı içtikten sonra tabiki gittik ahşap malzemecimize oda bende çok cici şeyler aldık bakalım onlarla neler yapcaz Öznur ablam yapmış bile kapı süsü görmek isteyenler buyrun .) 




Benden bu kadar teşekkürler :) 

19 yorum:

  1. canım benim teşekkür ederim sende çok tatlısın bende seni çok sevdim en kısa zamanda tekrar görüşelim ilk buluşmamız biraz ayak üstü oldu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede ben pek bişi anlamadım :) yağmurluydu birde o gün :) ama diğerinde daha bol vaktimiz olur inş. :)

      Sil
  2. harika!
    çok sevimlilelerr amaa:))
    öznur hanımın emeğine sağlık.
    dostluğunuz daim olsun balım:)
    öper seni ablacığın..
    muhabbetle..
    ışınlanıyorum arkadaşımın sayfasına;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy canımsın ablam ya keşke sende burda olsaydın da görüşseydik valla :( görüşmeyi çok isterdim :( evet harika yapıo örgüden ii anlıyo Öznur ablamda :) sayfasına ak neler neler görcen :)

      Sil
  3. Ne güzel yapmışsınız. Benim arkadaşlarım da hep evlenip şehir dışına yerleştiler. Umarım bende zamanla güzel arkadaşlıklar edirinirim buradan. Örgü olan magnete bayıldım. Diğeri de çok güzel. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edinirsiniz tabiki gerçekten çok ii insanlar var bunu zamanla daha ii anlicaksınız.

      Sil
  4. bulusrtuuuuuuuuuuuuuuuuunuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuz :) nekadar guzel :))) magnetler ise sahane ellerine saglik ablanin :)))
    aayy gezmem gerek daha cok dost var insallah onlarada ugrayip yorumlarimi birakirim birazdan :)) opuyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) evet canım güzl bi duygu inş diğer buluşmamız daha ii olcak :)

      Sil
  5. çok güzeller iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  6. canım çok sevindim senin adına bende bloger arkadaşlarımla tanışıp konuşmayı çok isterim öpüyorum seni cnm dua et bana

    YanıtlaSil
  7. Allah muhabbetinizi artırsın. :)

    Magnetler çok şirin. :)

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Evet tala ben sendn haber bekliyorum adres verirsen kargonu yollicam da :)

      Sil
  9. sanal alemde görüştüğümüz insanlarla real de görüşmek çok keyif verici birşey,bende birçok arkadaşımla tanıştım,tabi istanbul'da yaşamak bu anlamda çok avantajlı bir durum.arkadaşlığınız daim olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerelerdesin birgul?
      buzdolabindaki orgu ,sislere bayildim:))))))
      sevgiler sana

      Sil
    2. Amin inş baki olur buldum daha bırakmam zaten ablamı :) Cihan ablacım buralardayım evet onlar bana hediye :) bende çok beğendm :)

      Sil