28 Kasım 2012 Çarşamba

Alfabenin "E" Harfi



işte Alfabenin "E" Harfi Bazılarımız biliyor bu blog benim kardeşim olur :) evet evet kardeşim ben blog açınca oda açmak istedi zaten el emeklerinede becerisi var ve açtı

Onu ziyaret etmenizi çok isterim çünkü çok mutlu olacak :) Hadi bakalım TIK TIK 



Arkadaşı için hazırladığı kutu ben çok beğendim ya siz ve ayrıca benden daha titiz çalıştığını söylesem yeridir. 




Kapladığı kutular kendi gibi kokoş :) 



Keçelerden yaptığı ciciler ama bunları detaylı görmek için bloğuna gitmenizi isterim. 


Bunlarda lisedeyken hazırladığı kuklaları :D çok şekerler valla :) 






11 yorum:

  1. He he =))))
    Tşk.ederiim ablacıım =)
    Tanıtıma başlamışsıın bakıyorum da =)
    Eveeet evett geliin mutlu olurum gerçekteen =)
    100 olalım da çekilişimi düzenleyeyim artık. Çok cici hediyelerim vaar =) Sabırsızlanıyoruum. =)
    Ahşap kutunun altına benden titiz çalışıyor cümlesine ve kutuları kendi gibi kokoş yazmana çoook gldüüm yaaaa =)
    Ha ha haaaa =)
    Herkescikelrii bekliyoruum ♥

    YanıtlaSil
  2. her iki bloğuda çok beğendim.. çalışmalarınız çok güzel hayran kaldım doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bende sizi ziyarete gelicem inş. profilde çok tatlı bi bebiş gördüm sanki :)=

      Sil
    2. Çok tşk.ler =) Bende Elaya hayran kaldım diyomuşuum :P =) Çok tatlı maşallah ♥ =)

      Sil
  3. önce sizin blogunuzda kaçırdıklarımı şöyle bir ziyarette bulunup ordanda kardeş bloğa gideceğim :).. aslında sizi bir süredir takip ediyorum ama bundan sonra daha yakından takipdesiniz :),sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoşgeldiniz sayfama :)

      Sil
  4. Kutular çok güzel olmuş, kardeşinin blogu hayırlı olsun :) ve ellerine sağlık. Hemen bakıyorum bloga.

    YanıtlaSil
  5. ayyy inanamıyorum :(
    siz kardeş miydiniz...
    ben nasıl görmemişim kardeş olduğunuzu :(
    bilmediğim için üzüldüm şimdi...
    ama çok da sevinidim...
    seni zaten biliyorudum...
    kardeşinlede yeni yeni tanışmıştık :)
    kardeşinde çok tatlı senin gibi...
    ikinizide öpüyorum :)

    YanıtlaSil