9 Ekim 2012 Salı

Oriflame Siparişlerim ...

Bu ay öyle güzel şeyler vardı ki yani ekim kataloğunda dayanamadım aldım bişeyler :)

Ve hepsinden de memnun kaldım iyiki almışım :)







En öndeki pıtrak özlü maske çok seviyorum yağlı cildime öyle güzel geliyorki sanki onunla yıkadımmı yeniden doğmuş gibi oluyorum :) birtane bitti bu ikincisi :) 

Mavisi de pudra divine nin harika kokusu özellikle yaz aylarında terlemeye filan ii geliyo. Optfresh diş macunu yine çok sevdiklerimden güzl bi diş macunu . Arkada duran el kremi ise çok uyguyn fiyata aldım  6,90 dı sanırım ellerimi yumuşacık ediyo ve tırnak etlerinin çıkmasını da engellio iyikide almışım. 



Ve kırmızı şişe enigma parfüm ve kremi bana sadece 10 tl ye geldi 125 puan yaptım die bana o fiyata geldi :) çok güzel bir kokusu var harika tavsiye ederim. 

Birde fırçalarım yoktu dedim kendime düzgün bi fırça seti alayım geldi ve çok tatlı ve kaliteli görünüo daha kullanmadım. Pek makyaj yapmadğım için :) 



Ve fırsat ürünlerde 100 puan yapana bu çanta 11,90 çok uygun gezmeye gidince tüm eşyalarım sığar valla :) yanındaki de içine konacak küçük çanta harika çok beğendm içide baya bi gözlü :) 



Ve şurda kırmızı gördüğünüzde kalpli mum onunda tekini sadece 2,20 tl ye aldım :D süper ama dimi :) 




12 yorum:

  1. yeni cicilerini güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzeller
    güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel çok seviyorum bu tarz postları, güle güle kullan. Çantaları da çok beğendim , çok güzeller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende seviyorum insan hem bişiler öğreniyo mesela ben bunları kullandm iyi olana ii kötüye kötü derm insan ona göre alır yada almaz dimi :D

      Sil
  4. cok güzel güle güle kullanın bende kullanıyorum oriflame ürünlerinden bende memnunum banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kullanmaya devam ediyorum :) birde pudra istiyorum düzgün bişi ama bulsam hangisi cildime yarar :( hep sivilce yapıo bende pudralar :(

      Sil
  5. ben neden oriflame'a mesafeliyim bilmiyorum.
    mesela bana bir ürün söylesen öyle bir ürün olsa ki onu kullandıktan sonra oriflame karşı bütün önyargım gitse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesela Oriflamenin Verymi ruju harika çok seviyorum sonra bitane rimeli var ondan çok memnunum buraya eklemeyi unutmuşum. pıtrak özlü maskesi harika bir ürün hem kokusu hem etkisi :)

      Sil
  6. Konu kozmetik olunca ben ordayım hep,görüntüleri bile güzel:)

    YanıtlaSil