5 Ocak 2013 Cumartesi

Kar Tanesinden gelen hediyelerim :)


Çok sevgili Sade kahve bi etkinlik düzenlemişti hatırlarsanız bende katılmıştım ve benim eşimde Özlem alp oldu . Özlem ablamla tanıştığıma çok sevindim ben:) 

Bakın ya bana gönderdiği hediyelere yukarıdaki kutuyu görünce bayıldım kendi hediyem çok kötü geldi bana :) 

Sıra kutuyu açmaya geldi kıyamadm yırtmaya :( ama açılmadı bende kağıdı yırttm malesef :( 


Sonra içinden bu cici kutu çıktı :) bi blogda görmüştüm keşke benmde olsa demiştim ve oldu :) 


Ayyy kutuları açtıkça içlerinden kutu çıkıyo bu kutuya öldüm bittim ben işte :) Kardeşimde çok çok beğendi hatta benden istedi :( 


Kutumu açtım sandım boş bi baktım aynı tatlılıkta bir kupa :) harikasın sen Özlem abla :) 


Sonra şu şık cüzdana bakar mısınız çok beğendm telefonumuda koyabilirim harikaydı çok hoşuma gitti içindende kalpli çikolatam çıktı :) 



Ve gelelim asıl amaca :) Yeni yıl kartı bu zaten kartlaşma etkinliğiydi :) Kartım hele harikaydı el emeği süperdi :) ben bol bol resimledim :) Çünkü çok beğendim




Hele ismimin yazılı olmasına çok sevindm ne güzl düşünmüş dimi ablam :) 





Ve hediyelerimin hepsini bir arada görmek istiyorsanız işte buyrun :) ben bayıldım hepsini özenle saklicam :) Teşekkürler Özlem ablacım :) 









17 yorum:

  1. hediyelerin gerçekten de çok güzel ve özenliymiş.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten öyle gönderenden Allah razı olsun :)

      Sil
  2. ben hediyelerine bayıldım canım :))
    pembiş pembiş süper yaaaaaaa :)kutular kupa hepsi çok güzel...
    güle güle kuallan inşallah.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hele açtıkça kalbim durcaktı :) harikalar dimi

      Sil
  3. çok güzel bir hediye almışsın canım,kartın el emeği olması ayrı güzel,, iyi günlerde kulllan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karta bayıldım zaten ben öyle kart yapamadım ama :(

      Sil
  4. Hediyeler harikaymış bende bayıldım :) ne güzel bir etkinlikmiş bu. ayrıca kartında çok anlamlı olmuş. Güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hep böyle etkinlikler olsa keşke :)

      Sil
  5. Günaydın Birgülcüm:)Dün annem ziyaretimize geldi, o yüzden ancak bugün yazabiliyorum:)Hediyelerini güle güle kullan canımmm:)İyi ki kartpostal etkinliğine katılmışız. İsmin gibi kalbinde güzel Birgülcüm:) Yeni Header'ini de gördüm:)Gülleri çok seviyorsun:) istersen sana özel header'ler hazırlarım..e-mail atman yeterli;)çok öpüyorum..iki hafta yokum canım, annemle hasret gideriyoruz:) sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederm ablacm ozaman seni 2 hafta rahat bırakim annenle bol bol hasret gider slm söyle benden de :) header içinde çok sevinirm zahmet olmassa :)

      Sil
  6. Bende hediyelerine bayıldım walla ablacııım :'(
    Manane mende istiorumm işteee hııııh :'(
    :)

    YanıtlaSil
  7. şanslı başlamış yeni yıl,
    böyle de devam etsin:)

    YanıtlaSil
  8. çok guzeller ıyı gunlerde kullanın

    YanıtlaSil
  9. hepsi çok ciciler güzel günlerde kullan canım arkadaşınında kesesine bereket:))

    YanıtlaSil