27 Mart 2012 Salı

Kavanozlarım ve Lavanta Kesem :)

Bu kavanozlarımı önceki postumdan hatırlarsınız :) bunlara nasıl bir kapak yapsam diye düşünürken Mervenin Kırmızısı arkadaşımızdan piti kareden yapılmış kapak süsleri gördüm ve çok beğendim tam benlilk dedim ve kaç zamandır yapcam dediğim işi dün yapmaya karar verdim. gittim bu renge uygun piti kare aldım ve yuvarlakça kestim makara lastiği ile diktim :) bu kadar :) Nasıl olmuş yeni halleri kızlar renk olarak en uygunu buydu :) birde kırmızı beyaz aldım belkim lazım olıur dedim :) 




Bu büyük kavanozumdu :) 




             Buda Küçük Tombik kavanozum :)    

Ve yine uzun zamandır yapmak istediğim ve yine bir türlü kısmet olmayan lavanta kesem evde böyle bir kumaş vardı lavantamıda çoktaaaandır almıştı ve yaptım farkındaysanız kenarını dikemedim tesrten dikmiştim çevirince mecbur dıştan diktim ama bu acemilikti inş. daha ii yaparım :) 




Baktım bu kurdele var böyle bir süs yaptım ortasına da mercimek gibi inci taktım :) çok mu kötü olmuş sizce kızlarrr ? 












31 yorum:

  1. canım arkadaşım kavanozların süper olmuş...
    eline sağlık...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirinem çok teşekkür ettim kapakları çok kötü oldu öyle pek bişiye benzemiyordu bende böyle süsledim işte :)

      Sil
  2. Ellerine sağlık Birgül'cüm,

    Güle güle kullan.

    Lavanta kesesindeki dıştan dikişi farkettim ki sende nedenini yazmışsın. Acemiliğin gidince daha iyisini yaparsın eminim.

    Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet inş. tam öğrenince ii bişi yaparım ama olsun buda idare eder valla süper koku veriyo :)

      Sil
  3. CANIM KAVANOZLARINDA KESENDE COK SEKER GORUNUYOR GULE GULE KULLAN BALIM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesem gördün dimi kalp :) tabi kalp çizmeye çalıştım ama olmuşmu bilemiorum :)

      Sil
  4. CANIM ELLERİNE SAĞLIK ÇOK HOŞ OLMUŞLAR TAM 10 NUMARA....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Bir kase lezzet bak artık görüşüoruz :)

      Sil
  5. kavanozları çok beğendim ellerinize sağlık.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Kavanozu önce yapmıştımda kapaklarını yeni yaptım : )

      Sil
  6. harika olmuşlar ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Yazdığınız yorumlar spam kısmına geliyo nedense :(( anlamadım yeni gördm tüm yorumları :(

      Sil
  7. Sadece dıştan dikiş göze çarpıyor :) ama beceriksiz bir hatun olarak konusmaya hakkım yok :)

    YanıtlaSil
  8. Kavanozlar süper olmuş, mutlaka kırmızı-beyaz da çalış, ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kırmızı beyaz da şahane olur ama bilmem ki :( ileriki zamanlarda artık onu aslında bazı şeylerde süs olarak kullanmak isityordum bakalım nerelerde kullancam çok merak ediyorum :)

      Sil
  9. Kavanozlar harika olmuş çok beğendim ben bunları.KApaklarıda çok şirin olmuş.Bende evimdeki kavanozlara yapmak istiyorum vakit bulduğumda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede yapmalısınız harika oluyorlar ve bir blogda görmüştüm bir iple bağlamışlardı kendir ipiydi galiba öylede çok tatlı olmuşlardı :)

      Sil
  10. Kavonozlar çok güzel olmuşlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. spam kutusuna gitme nedenini bende bilmiyorum bazı bloglarda da aynı sorun vardı ama düzeldi...inşallah buda düzelir..spam kutuna bakmayı ihmal etme canım!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak yine spama gelmiş :(( bide belli olmuyo bencede her an bakim senden yorum gelebilir :)

      Sil
  12. harika olmuş,
    ellerine sağlık canım,
    çok beğendim,
    hayırlı günler sevgiler:))
    bende beklerim

    YanıtlaSil
  13. tombik kavanozu sevdim ben:)

    YanıtlaSil
  14. puantiye ve piti kare. bayılırımmm!!!

    YanıtlaSil
  15. hihi kavanozlar cok hosuma gitti :) aklima cok guzel fikir geldi sayende :D
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende bence artık çeyiz dizmeye başla kuzum :) zorlanmayasın sonra :)

      Sil
  16. Öncelikle merhaba bablogunuz çok hoş.:)takipteyim bundan sonra.Bende bloguma beklerim.sevgiler..

    YanıtlaSil